MaX CD

Forum tematycznie kompoterowe

Ogłoszenie

Nasze miejsce:Miejscie 130 Nazwa MaX CD Użytkowników 3 Tematy 45 Posty 58

#1 2007-10-03 20:01:00

Olek221

Administrator

5265096
Zarejestrowany: 2007-10-03
Posty: 538
Punktów :   

Half-Life 2

Uruchom grę z parametrem: -console
(na przykład: C:\Half-Life 2\hl2.exe\" -console).

Podczas gry naciśnij klawisz [~], aby wywołać konsolę oraz wpisz jeden z poniższych kodów:

Uwaga: Może się zdarzyć tak, że przed wpisaniem innych cheatów konieczne będzie wpisanie kodu sv_cheats 1.


god - God Mode

impulse 101 - wszystkie bronie

notarget - przeciwnicy ignorują gracza

noclip - wyłącza Clipping Mode

give [przedmiot lub broń] - dostajesz [przedmiot lub broń] (listy poniżej)

map [nazwa mapy] - ładuję mapę [nazwa mapy] (lista poniżej)

maps - lista map

buddha - zmniejsza punkty życia

infinite_aux_power - nieograniczona energia dla kostiumu

hurtme # - zadanie # (wstaw wartość) obrażeń

developer # - tryb developer (za # wstaw 0, 1, 2)

impulse 82 - dostajesz jeepa

ch_createjeep - dostajesz samochód zwiadowczy

ch_createairboat - dostajesz Airboat

npc_kill - zabija wszystkich NPCtów na wybranej lokacji

+mlook - włącza/wyłącza Mouse Look

viewmodel_fov # - ustawia rozmiar noszonej broni

cl_drawhud 0/1 - pokaż/ukryj HUD

cl_enablehud 0/1 - pokaż/ukryj HUD

cl_showfps 0/1 - pokaż/ukryj FPS

npc_create - tworzy bohatera niezależnego

npc_create_aimed - tworzy bohatera niezależnego

picker - tryb Picker

setpos [koordynaty] - przenosi do określonej pozycji

sv_gravity # - ustawia grawitację

sv_stopspeed # - ustawia minimalną prędkość

sv_friction # - ustawia World Friction

dsp_explosion_effect_duration # - ustawia długość eksplozji

sv_soundemitter_filecheck - raport odnośnie brakujących plików .WAV

mat_yuv 0 - ?



Lista broni:

weapon_alyxgun
weapon_ar1
weapon_ar2
weapon_bugbait
weapon_cguard
weapon_crowbar
weapon_extinguisher
weapon_flaregun
weapon_frag
weapon_gauss
weapon_hopwire
weapon_iceaxe
weapon_physcannon
weapon_physgun
weapon_pistol
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1
weapon_smg2
weapon_stickylauncher
weapon_stunstick
weapon_thumper
weapon_sniperrifle
weapon_rollerwand
weapon_molotov
weapon_manhack
weapon_immolator
weapon_irifle
weapon_slam
weapon_hmg1
weapon_cubemap
weapon_binoculars
weapon_ml
weapon_brickbat



Lista przedmiotów:

item_box_buckshot
item_box_mrounds
item_box_sniper_rounds
item_box_srounds
item_healthkit
item_battery
item_suit
item_ml_grenade
item_ar2_grenade
item_healthvial


Lista map:

d1_canals_01
d1_canals_02
d1_canals_end
d1_tempanals_02
d1_town_01
d1_town_02
d1_town_03
d1_town_04
d1_town_05
d1_trainstation_01
d1_trainstation_02
d1_trainstation_03
d1_trainstation_05
d1_under_01
d1_under_02
d1_under_03
d1_under_04
d2_coast_01
d2_coast_02
d2_coast_03
d2_coast_04
d2_coast_04_dx60
d2_coast_05
d2_coast_06
d2_coast_07
d2_coast_08
d2_prison_01
d2_prison_02
d2_prison_03
d2_prison_04
d2_prison_05
d3_c17_03
d3_c17_04
d3_c17_05
d3_c17_06a
d3_c17_06b
d3_c17_07

OPIS GRY:
Sequel wyśmienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku części pierwszej, tj. zespół Valve Software, zaś w pracach nad scenariuszem brał udział Marc Laidlaw, człowiek któremu w głównej mierze zawdzięczamy oryginalną fabułę jedynki. Akcja tej części rozgrywa się niedługo po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mieście „City 17” położonym gdzieś we Wschodniej Europie. Miasto to zostało najechane przez hordy najróżniejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a” teraz pracującego dla sekretnej rządowej agencji - przełożonym Freemana jest G-Man), a jego zadaniem jest przeciwstawnie się agresorom.

Akcja gry poprowadzi gracza przez 12 rozbudowanych etapów umiejscowionych w różnorodnych lokacjach, w tym na przedmieściach miasta „City 17”, w więzieniu, w porcie morskim, a nawet na pokładzie lodołamacza. Według autorów tryb jednoosobowy „Half-Life 2” gwarantuje łącznie 40 godzin rozgrywki (po około 3-4 godziny na każdy poziom). Podczas przygody natkniemy się na „starych znajomych”, potwory zwane „Headcrabs”, a także z obcych „Xen”, lecz tym razem niektórzy przedstawiciele tych drugich pomogą naszemu bohaterowi. Bardzo istotną rolę w grze pełni partnerka Freemana, Alyx Vance (postać nie grywalna).

„Half-Life 2” korzysta z nowego silnika graficznego o nazwie „Source”. Minimalne wymagania owego enginu to procesor z zegarem 700MHz i karta grafiki 3D zgodna z DX6 (Riva TNT), zaś rekomendowane to procesor z zegarem 2GHz i kartą graficzną GeForce4. Tytuł ten wykorzystuje również specjalny silnik deformacji środowiska, podobny do tego wykorzystanego po raz pierwszy w Red Faction, aczkolwiek bardziej zaawansowany, dzięki czemu niemal wszystkie elementy otoczenia mogą ulec uszkodzeniu lub zniszczeniu, a takie przedmioty jak zwykła stalowa krata czy krzesło, użyte w charakterze osłony lub broni.

Dzieło panów z zespołu Valve Software prócz gry w trybie single player, pozwala także na rozgrywkę wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Twórcy zaimplementowali także edytor „Hammer”, pozwalający na samodzielne tworzenie modów czy map do gry.


http://images30.fotosik.pl/95/3bbc8545672b9cec.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.administracjagw02.pun.pl www.apocalypseraiders.pun.pl www.ninjaclanwars.pun.pl www.ziip3agh.pun.pl www.totem.pun.pl